Umbes viimase kümnendi jooksul on e-kaubanduse sektor olnud tunnistajaks enneolematule kasvule koos veebipõhise tarbijabaasi kasvuga.
Pappkastid on endiselt saatmiseks kõige laialdasemalt kasutatav pakend. Pappkastid on usaldusväärsed ja vastupidavad ning pakuvad õrnematele toodetele transpordi ajal kaitsta. Pappkastid ei lisa teie pakenditele kaalu ja neid saab taaskasutada. Pappkastide kõige suurem miinus postikottide ees ongi, et nad kulutavad palju ruumi. Sul on kas vaja väga palju erinevates mõõtudes pappkaste, et oma erinevas suuruses tooteid sinna sisse panna või siis peab asjatult kulutama suuremaid pappkaste väiksematele toodetele ja ruumi jääb kastis liiga palju üle. Samuti peab selle tühja ruumi täitma pakkamaterjaliga, sest muidu hakkavad tooted pappkastis liialt ringi liikuma. Ning muidugi suur pappkast võtab palju ruumi pakiautomaadis ja kulleri autos.
Postikotid on ideaalne pakendamisvõimalus, eeldusel, et saadate tooteid, mis ei vaja täiendavat kaitset ega pehmendust. Loomulikult saab postikottidesse lisada mullikilet või muid pakkematerjale, et pakkuda vajadusel täiendavat polsterdust. Postikotid kaitsevad tooteid tolmu, mustuse ja vee eest. Postikotid on kolmest küljest suletud ja ühelt poolt avatud. Seega saab neid kiiresti pakkida, sulgeda ja teele panna. Postikotid on valmistatud tugevast ja vastupidavast materjalist. Erinevalt pappkastidest ei vaja postikotid pakendite sulgemiseks veel eraldi teipi. Postikotid on juba varustatud liimiribaga. Liimiriba tagab turvalise sulgemise ning hoiab tooted kindlalt paigal. Postikotile on võimalik panna ka teine liimiriba, mis võimaldab klientidel kauba tagastamiseks postikotid uuesti sulgeda. Kahe liimiriba vahel on ka rebimis- või lõikamisriba, et ei peaks postikotti rikkuma ja valest kohast katki rebima.
Õige pakendi hankimine on oluline, et hoida oma esemeid kahjustuste eest. Kuid see võib aidata ka postikuludelt raha säästa. Hinnakujundus sõltub teie saadetava paki suurusest. Toodete võimalikult väikesesse pakendisse pakkimine võib säästa raha. Postikotid on paindlikumad ja võtavad vähem ruumi.
E-kaubanduses mängib suurt rolli ka pakendi disain. Võrreldes füüsilise jaemüügiga on veebipoodidel vähem võimalusi muuta ennast nähtavaks. Siin mängibki suurt rolli, et luua klientidele meeldejääv brändikogemus ja eristuda konkurentidest. Alustada tasub kindlasti postikoti ja pappkasti disainist, et mida peale logo neile veel peale trükkida. Edasi tasub juba mõelda tänukaartide, kleebiste ja muu nänni peale, mida kaasa panna.
Kindlasti meeldib inimestele jagada oma positiivseid kogemusi, nii et julgustage oma kliente jagama seda nende sotsiaalmeedias.
Lisaks e-kaubanduse sektorile on viimastel aastatel ka kasvanud toitlustusettevõtetest kaasa ostmine ning koju tellimine. Lisaks maitsvatele roogadele peavad olema ka toidupakendid kvaliteetsed ja vastupidavad. Ka siin ei tohiks unustada ägedat ja tähelepanu äratavat disaini, mis kutsuks aina uuesti tellima ning ka oma meeldivat kogemust teistega jagama.
Küsimusi, millele ei leidnud vastust või päringuid ootame kas kirja teel või täida meie päringuvorm.