Pakendite tellimine on üks nendest tegevustest, mis võib ajapikku tellijate jaoks automaatseks muutuda. Partner on olemas, neil on alati soodsad pakendid, kogus on teada, disainid on olemas, mõõdud on samad. Ainult kinnita, maksa ja läksime! Sel aastal tuleb olla pisut tähelepanelikum.
Oma jälg on jäetud ka eelarvetele, mida aasta jooksul on tasapisi kärbitud ja see on paratamatus. Lootuses jagada teiega uusi mõtteid oleme pannud kirja 3 soovitust, kuidas pöörata taoline olukord enda kasuks ning leida oma ettevõttele soodsad pakendid.
Stabiilse pakendi partneri puhul tasub kindlasti üle vaadata oma kulutused pakenditele. Kogus on muidugi üks esimesi faktoreid, mis aitab kulutusi kontrolli all hoida. Kui aga pole võimalik koguseid kärpida, tuleb olla loomingulisem.
Esimesena tasub vaadata üle pakendi paksused. Vahel pakutakse kliendile pisut paksemat materjali kui tegelikult vaja oleks. 210gsm paksuse paberkoti asemel 190gsm paksusega koti hind on märgatavalt soodsam. Sama lugu on kilekottide, postikottide, pappkastide ja paljude teiste toodetega. Kõik need võivad olla soodsad pakendid, kui seda õigesti teha.
Teisalt tasub tähelepanu pöörata trükitava ala suurusele. Muutes disaini pisut lihtsamaks saab 100% suurusega trükitud ala asemel tellida läbi mõeldud 50% trükitud alaga kotid, mis eristuvad teistest märgatavalt.
Kolmandana tuleks läbi mõelda pakendi värvid. Kui praegusel pakendil on CMYK (4 värviga trükk), siis selle asemel 2 värviga trükk võib olla väga lööv. Kui kombineerida 2 värvi trükk näiteks suurema trükitava alaga võite täielikult muuta oma pakendite välimust säästes samal ajal arvestatava summa.
Kui kujunduse puhul jääb ideedest väheks, siis soovitame vaadata PakFactory blogisse, kus on nii mõnigi soodne nipp oma pakendi eriliseks muutmiseks. Blogisse saad minna SIIT.
September on kohe uksetaga ning ka esimesed jõulutellimused on juba valminud. Seetõttu tasub alati kinnitada oma talvised tellimused juba augustis või septembris, kõige hiljem oktoobris. Hilisemalt kinnitatud tellimuste puhul võivad hinnad juba tõusta, kuna nendele on keerukam leida soodsamat transporti.
Teine oluline faktor on õigeaegne tarne. Jõulukampaaniat planeerides peaksid pakendid olema nimekirja eesotsas. Sama puudutab partnerite kingitusi. Novembris ja detsembris esitatud tellimuse puhul ei saa garanteerida, et tellitud pakendid jõuavad just teie soovitud kuupäevaks. Sellegipoolest anname endast parima, et ka hilinenud tellimustele lahendused leida.
Me ei väsi rõhutamast, hinnapakkumine ei kohusta teid tellima, kuid aitab anda hea ülevaate turul toimuvast. Hinnapakkumist küsides esita kindlasti päringus samad kriteeriumid (paksus, materjal, trükk, tarne), et saaksid võimalikult täpse võrdluse ning leida, millises ettevõttes on soodsad pakendid.
Kindlasti hoia silm peal, et saadud hinnapakkumisel on täpselt samad andmed, mis esitasid. Nii ei lase end ninapidi vedada ning hiljem leida ebameeldiva üllatusena küsitud 210gsm paksuse paberkoti asemel hoopis 190gsm paksuse koti. Usalda, aga kontrolli alati.
Kui sul tekib küsimusi hinnapakkumise lugemisel, siis mine vaata meie postitust SIIN teemal kuidas lugeda hinnapakkumisi.
Kui aga said oma küsimustele vastused, siis saada meile päring või täida meie päringuvorm.