Pakendid on üks odavamaid reklaamimise viise olenemata, kas tegemist on kilekoti, toidupakendi või transpordikastiga. Miks mitte sel juhul kasutada seda pinda rohkemaks kui lihtsalt oma ettevõtte logo näitamiseks? Reklaampakend võib anda edasi informatsiooni ettevõtte loodussõbralikust suhtumisest ja pakendi materjalist.
Muuda märgis osaks oma disainist, nagu on seda teinud FAFA’s või SUMO oma paberümbrikega.
Just kliendi informeerimine pakendi materjalist ja loodussõbralikust suhtumisest ongi see, millele täna keskendume. Mitmed ettevõtted panevad rõhku just loodussõbralike ja jätkusuutlike materjalide kasutamisele pakendite tootmisel, kuid kliendi jaoks ei ole vahe nii kergelt märgatav.
Kuidas üldse teha vahet, milline pakend on biolagunev või taaskasutatud materjalist? Ausalt öeldes isegi eksperdi silm võib eksida ja tegelikult annavad info edasi märgised pakendi peal. See on lihtsaim viis teavitada, et pakendid on tõepoolest loodussõbralikud ning juhendab klienti vastavalt seda jäätmekäitlusesse saatma.
Kasuta minimalistlikku lähenemist nagu seda tegid Breden ja Andiata oma postikottidega. Llase märgistel sulanduda sinu pakendi stiili ja mustriga.
Märgised toovad välja erinevad materjalid, mida on kasutatud reklaampakendi valmistamiseks või kust need materjalid pärinevad. Info, kas materjal on ümbertöödeldav või biolagunev. Versioone on mitmeid, nagu ka viise kuidas neid esile tuua. Oleme siia postitusse kogunud erinevaid näiteid, kuidas oma pakendile lisada infot, mis võib kliendi jaoks väärtuslik olla.
Kaks äärmust: Hard Rock Cafe on loodussõbraliku kasutuse isikupärastanud, samas klassikalisele toidupoe kotile on jäetud universaalselt tuntud FSC märgis oma algses vormis.
Siin on mõned elementaarsed näited, kuidas iga pakend on eriline omamoodi. Kui sul on idee, kuid pole kindel täpse teostuse kohalt, kirjuta meile julgelt. Anname sulle omalt poolt informatsiooni pakendi ehituse ning eripärade kohta, et saaksime luua ühe silmatorkava reklaampakendi.
Kui sul on veel küsimusi trükiga pakendite tellimise kohta, mine vaata ka meie Korduma Kippuvate Küsimuste postitust SIIN.
Kui aga said oma küsimustele vastused, siis saada meile päring või täida meie päringuvorm.