Toote pakendil on täita mitu olulist rolli, millest üks on funktsionaalne roll ehk kaitsta sisu, võimaldada paremat transporti või lihtsamat ladustamist.
Kuid milleks pakend veel oluline on?
Kindlasti üheks pakendi eesmärgiks on loomulikult tarbija pilgu püüdmine ja toote paremini nähtavaks tegemine. Samuti aitab eriline pakend eristuda konkurentidest.
Oleme kirja pannud 4 võimalust kasutada pakendit reklaamina:
Muidugi on lihtne ja soodne saata oma tooteid tavalistes pruunides transpordikarpides ja tegelikult täidavad need ju oma eesmärki väga hästi! AGA veel parem oleks kui karp ise oleks juba eristuv ja täidaks “brändisaadiku” rolli.
Karbile saab teha soovitud trüki, kasutada teie brändile omaseid värve ning saab peale printida firmalogo või mõne vahva loosungi!
Kuid kui kasutada lihtsat transpordikasti, millel ettevõttele omased markeeringud puuduvad, siis oleks hea mõelda firma logoga teibi või kleebiste peale.
Loetlege pakendil oma sotsiaalmeediakontosid, kus jagate kõige rohkem sisu. Kindlasti kasutage pakendil oma peamisi hashtage (#).
See muudab kliendid uudisimulikuks teie sotsiaalmeedia lehtede osas ja külastab neid ning hakkab teid jälgima tõenäolisemalt.
Soovitatav on teha oma pakendid nii kihvtiks, et see paneb kliendid neid veebis jagama. Kõik kommentaarid, jagamised ja taggimised on reklaam teie ettevõttele.
Pakendil saab anda edasi infot toote koostisosade kohta ning ära märkida, milline on korrektne viis teie toodet eesmärgipäraselt kasutada.
Tutvustage lähemalt ka tootjat. Kes te olete, miks on alguse saanud selline firma ja mis on teie eesmärgid. See aitab teie klientidel teiega lihtsamini suhestuda.
Samuti kui teie kaubamärk on keskkonnasõbralik, siis soovituslik on see ka pakendile märkida- kliendid on sellistes pisiasjadest huvitatud!