Pakendite tellimine võib olla pisut keerukas, nii on ka selle planeerimisega. Sel aastal on see eriliseks katsumuseks muutunud. Oleme olukorras, mida pole meie ajal enne olnud ning paratamatult peame selles pimesi kombates leidma lahendused.
Paljude jaoks on sama lugu ka pakendite tellimisega. Nii siis otsustasime panna oma tarkused pakendimaailmast ühte patta ja anda edasi teadmisi, kuidas planeerida.
Käesoleval aastal oleme näinud hüppelist kasvu e-poodide müügis. Otseloomulikult! Me olime ju piiratud liikumisega oma köögist magamistuppa ja tagasi. Kuskil peab ju šoppama! Ettevõtete prioriteediks ongi muutunud e-poodide sujuva töö tagamine sh ka sinna pakendite varumine.
Kogu selle hulluse keskel on oht, et e-poodide jätkusuutliku töö tagamiseks tuleb vahel füüsiliste poodide pakendivarusid ära kasutada.
Erinevalt kevadest on meil ostuskeskused teise laine ajal avatud. Nüüd tuleks aegsasti mõelda nii füüsiliste poodide, kui ka e-poodide pakendite restockimisele. Paljud inimesed, kes olid sunnitud esimest korda koostama e-poes tellimusi võivad nüüdseks olla pühendunud online ostlemise toetajad.
Ka sellele on meil vastused. Esiteks on suvisel perioodil puhkuste aeg ning juuli keskpaigast novembri lõpuni jõulutellimuste kõrgaeg nii Euroopas, kui ka mujal. Sellest tulenevalt tekivad tarneahelas aeglustumised tootjate poolt suvisel perioodil töötajate puhkuste tõttu ning jõuluperioodil suure tellimusmahu tõttu. Nii ulatuvad juba novembri algusel järjekorrad järgmise aasta jaanuarini. Sellest tulenevalt muutub ka pakendite tellimine ja tarnimine pikemaks protsessiks.
Teiseks on suvisel perioodil rohkem spontaanseid oste. Talvel jällegi hakatakse varuma ka jõulukinke. See tähendab, et perioodil juuni kuni november on oodata pigem müügi suurenemist.
Kolmandaks faktoriks on teie enda firmasisesed puhkused, mis tõttu paljusid pakenditega tegelevaid inimesi asendatakse ja selle tulemusena tarne aeglustub. Esmakordselt sellise ülesandega silmitsi seisev töötaja võib vajada rohkem aega, et selgitada välja õiged materjalid, trükid ning leida vastused kõigile seotud küsimustele.
Siit ka meiepoole soovitus: Tellige oma pakendid pigem varem kui hiljem. Nii väldite ebameeldivaid tarneraskuseid oma klientidele ning olete kõigeks valmis! Ja viimasena, ärge kartke tellida suuremaid koguseid pakendeid kartuses, et need ei kulu ära. Pakendite eelis on see, et nad ei aegu (juhul muidugi, kui pole lähiajal plaanis brändimuutust). Parem karta kui kahetseda!
Kui soovid lisainfot pakendite tellimise kohta või vastuseid sellega seonduvatele küsimustele, mine viska pilk peale meie postitusele SIIN, kus vastame populaarsematele küsimustele. Puuduvate vastuste korral kindlasti võta meiega ühendust ning aitame sind suurima rõõmuga!
Kui aga said oma küsimustele vastused, siis saada meile päring või täida meie päringuvorm.